TERMENI ȘI CONDIȚII
- PREVEDERI GENERALE:
Termenii și condițiile se aplică la achiziționarea online, de pe site-ul www.epilleve.ro, stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului. Vânzătorul și operatorul operațiunilor online este Epilleve SRL avand sediul social: Bucuresti, Str. Dragos Mladinovici nr 2, Reg. Comerțului nr. J40/8485/2008, Cod fiscal RO238884267,
- COMANDA PRODUSELOR:
În vederea comandării produselor de pe site-ul epilleve.ro persoana interesată trebuie să acceseze site-ul mai sus prevăzut.
În vedere plasarii comenzii clientul va selecta produsele pe care doreste sa le achizitioneze adaugandu-le in cosul de cumparaturi.
În vederea finalizării comenzii clientul trebuie să completeze formularul destinat acestei etape, apoi să selecteze butonul de finalizare al comenzii.
Ulterior acestei proceduri, clientul va primi din partea vînzătorului un mesaj prin care i se va aduce la cunoștiința faptul că a fost preluată comanda acestuia în vederea.
- Preluarea comenzii constă în operațiuni interne desfășurate în vederea comunicării și desfășurării în condiții optime a departamentelor responsabile.
Comenzile se preiau în funcție de data la care au fost plasate.
LIVRAREA PRODUSELOR
Livrările se fac astfel: - comenzile efectuate până în ora 15, sunt ridicate la ora 16 de la sediul nostru de către GLS/Sameday și ajung la dvs a doua zi între orele 9-18 .
- comenzile efectuate după ora 15:30 sunt ridicate a doua zi de către GLS/Sameday la ora 16 si ajung la dvs a 3 zi între orele 9-18 . - comenzile efectuate Vineri după ora 16.30, Sâmbătă și Duminică vor fi ridicate de către GLS/Sameday de la sediul nostru Luni la ora 16 și ajung la dvs Marți între orele 9-18.
Livrarea produselor în UE se realizează în termen de 3-6 zile de la identificarea, selectarea și ambalarea produselor.
În momentul în care produsele ce au făcut obiectul comenzii(coletul) au fost transmise curierului, clientul va fi notificat(a) printr-un mesaj, fie email sau telefonic.
Termenele de livrare prevăzute la prezenta secțiune pot suferi modificări datorită intervențieiunor factori obiectivi ce nu țin de voința vanzatorului, astfel pot exista întarzieri din diverse motive precum(fără a se limita la acestea): sărbătorile legale, condițiile meteo nefavorabile, perioadele de reduceri, perioadele aglomerate, problemele tehnice intervenite independent de voința vanzatorului, etc.
- COMENZI TELEFONICE
Plasarea comenzilor telefonice se realizează pe propria răspundere iar Epilleve srl nu este răspunzător pentru eventualele erori/neînțelegeri privind adresa, număr de telefon, produse, nuanțe de culori etc.
- ANULARE COMENZII:
Exista situații în care o comandă nu poate fi livrată clientului, din diverse motive (produs indisponibil, date livrare incomplete/incorecte etc.). În acest caz, clientul este contactat telefonic de către un reprezentant. În cazul în care clientul nu răspunde la telefon, atunci va primi înștiintare în scris, printr-un e-mail, cu situația în cauză și solicitarea de răspuns. În cazul în care clientul nu ne contactează în termen de 48 ore (lucrătoare), printr-un reply la e-mailul de înștiințare sau telefonic, comanda este anulată automat în sistem.
De asemenea și clientul poate beneficia de dreptul privind anularea comenzii, în situația în care aduce la cunoștința vânzătorului intenția sa, înainte de încheierea contractului.
Clientul poate anula comanda în situația în care acesta informează vanzatorul despre intenția sa înainte de predarea comenzii curierului în vederea transportului.
- PREȚUL : Prețurile produselor sunt exprimate în RON, iar TVA-ul este inclus în prețul afișat.
- PLATA PRODUSELOR: Plata produselor se va face ramburs.
- Prețul final plătit de către client este format din prețul de achiziție al produsului la care se adaugă costul de transport. Epilleve srl nu percepe nicio altă taxă suplimentară. Toate produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil.
- Taxa de transport se calculează la suma efectiv plătită, după aplicarea cuponului de reducere, acolo unde este cazul.
- Prețul de transport va fi afișat la fiecare comanda în parte, în cadrul secțiunii de finalizare a comenzii.
Prețurile sunt valabile începănd cu publicarea acestora, cu excepția cazurilor în care există erori materiale, în special dar fără a se limita la acestea, în cazul postărilor care au fost afișate cu greșeli evidente, semnificativ diferite de valoarea de comercializare sau cele afișate din cauza unei erori de sistem.
În acest caz, vânzătorul nu este obligat să livreze produsul la prețul eronat. Vânzătorul va informa clientul referitor la acest aspect și va oferi livrarea produsului/produselor la prețul real.
Politica de livrare a produselor/serviciilor și retur/anulare
- Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clienții pot returna, in termenul prevăzut mai sus, produsele cumparate
- Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleași produse și nu pot fi scăzute sau înlocuite cu produse diferite. Ne rezervăm dreptul de a alege varianta cea mai puțin costisitoare de rezolvare a retururilor.
Ceară
- cu eticheta originală;
- cu toate accesoriile aferente;
- fără urme de utilizare, fără sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzură;
- fără ambalaj deteriorat, zgârieturi;
- sa fie sigilate;
Aparate
- cu eticheta originală;
- cu toate accesoriile aferente;
- cu certificatul de garanție, în original;
- fără urme vizibile de deteriorare;
- fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile de utilizare ce însoțesc produsele;
- fără ambalaj deteriorat, zgârieturi, șocuri mecanice/electrice;
Epilleve srl se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retur, Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.